Tumblr Mouse Cursors

2014. november 8., szombat

14.fejezet

 Sziasztok. Nagyon hosszú kihagyás után újra jelentkezek. Ez egy új rész. Őszinte leszek. Elfogyott az ihletem, amiatt nem írtam, de most visszahozták olyan személyek akik számomra fontosak.  Szóval próbálkozom újra. Remélem még olvasni fogjátok a blogot.
És akkor a szokásos zenék. :) Csak a saját kedvenceim: One Direction - Steal my girl és One Direction - Fireproof
xoxo,
Lau 

A nézettségi szint gyorsan emelkedett, ami eléggé meglepett. Sok embertől kaptam persze negatív véleményt, de a pozitív több volt, ami nagyon jól esett. Rengeteg privát üzenetem érkezett, melyben gratuláltak nekem. Hivatalosan is kimondom: ez volt éltem egyik legszebb napja.
Miután mindenkinek sikerült megosztania a klipet leültünk és megnéztük végre, hogy mit is alkotott ez a kicsi lány ilyen sok ember között. Oké, bevallom. Mindenki tátott szájjal nézte. Örültem a látványnak, hogy ennyire tetszett nekik. Mindenki gratulált, így végre el tudtam kezdeni olvasni a leveleket. Nem bírtam mindent elolvasni és válaszolgatni, így csak egy köszönet nyilvánító tweetet írtam. A követőim száma már több millió volt. Miután kiléptem a Twitterből és kikapcsoltam a laptopot a szobám felé vettem az irányt. A nappalimban, vagyis Dani házának a nappalijában a többiek még dumálgattak, de én elköszöntem mivel fáradt voltam. Harry velem tartott. Amióta együtt vagyunk, szinte egy nap sem telt el, hogy nem együtt aludtunk volna. A többi fiúnak szinte már fel sem tűnik. Megszokták, hogy együtt vagyunk. Most már kijelenthetem, hogy az életem tényleg megváltozott.
-Az álmaim valóra váltak.-ezzel a gondolattal aludtam el Harry karjai között.

*Reggel*
Nagy kiabálásra keltem. Fogalmam sem volt, hogy mi a fene folyik lenn. Harry is most nyitogatta szemeit. Úgy imádom, ilyenkor még édesebb, mint amúgy. Én már felkeltem, vagyis kimásztam az ágyból és a
megfelelő szettet kerestem a mai napra, így csak egy fehérneműben flangáltam a szobában, amit Hazza csak egy édes mosollyal díjazott, mivel még lusta volt kiszállni a meleg ágyból. Nagy nehezen meglett a ruhám, szóval a nappali felé vettem az irányt. Nagy meglepetés ért. Ott várt rám anya és apa. Nem hittem el, ezért megdörzsöltem a szemeimet még egyszer, de tényleg ők voltak. Amilyen gyorsan csak tudtam rohantam hozzájuk. Megöleltük egymást. Nagyon jól esett, hiszen már elég régen láttam őket.
-Madi. Kicsikém. Annyira büszkék vagyunk rád.-kezdte anya-Nem hittük el először, hogy ezt te csináltad. Mint egy vérbeli profi.
-Mert ő egy vérbeli profi.-mondta Harry, majd odalépett mellém, megölelt és egy puszit adott az arcomra.
-Anya, apa. Szeretném nektek bemutatni a barátomat, Harryt.
- Jó reggelt kívánok. Harry Styles vagyok. A One Direction énekes. Örülök, hogy végre megismerhetem Önöket.
- Szia Harry, az én nevem Linda, és kérlek, hogy tegeződjünk. -anyu hozta a szokásos formáját.
-Szia Harry. Én pedig Tom vagyok, és kérlek, engem is tegezz. De ha egyszer is megbántod a lányomat...
-Hééé. Apu.. nem fog. El sem hiszed, hogy mennyire szeretjük egymást.- ránéztem Harryre, aki nem várt többet, inkább megcsókolt.
A nap további része elég nyugis volt. Beszélgettünk. Megbeszéltük, hogy kivel mi történt mióta nem találkoztunk. Este úgy döntöttünk, hogy elmegyünk, közösen vacsizni. Mindenki elkészült, és elindultunk az étterem irányába. Bár fogalmam sem volt, hogy honnan tudták meg a paparazzik, hogy ide jövünk, de minden tele volt velük. Harry kezét fogva mentem be, anyuék pedig előttünk mentek be-szándékosan. Mi még válaszoltunk néhány kérdésre, ami persze a kapcsolatunkra vonatkozott, majd bementünk az étterembe mi is.
Az étel elfogyasztása után haza indultunk. Anyuék az egyik vendégszobában aludtak. Dani Liammel romantikázott a nappaliban, mi pedig a szobámban.
Még szerencse, hogy anyáék lent alszanak, mert Hazza kicsit jobb kedvében volt, mint szokott.
Becsuktam az ajtót, és már nekem is esett, persze nem álltam ellen neki. Jó érzés volt, hogy végre együtt lehetünk.Talán amióta hivatalosan együtt vagyunk, azóta nem feküdtünk le egymással.
Harry letépte rólam a ruhákat, de én sem voltam egy kis angyal. Lefektetett az ágyra. Vad csókolózásba kezdtünk, majd az egész testemet csókokkal hintette be. Ujjával már belém hatolt. Élveztem. Közel álltam már, hogy elmegyek.
-Harry....kérlek.
-Oké. De akkor nem leszek finom.
-Sose kértem.
Belém hatolt. Tényleg nem volt finom. A lábaimat a dereka köré fontam, hogy még jobban érezhessem. Ennyire még sosem volt jó vele. Talán a legjobb együtt létünk volt. Hátán végig rántottam a körmeimet. Értette a célzást. Elmenetem és ő is.  Legördült mellém és hosszan megcsókolt.
-Imádom. Imádom, hogy ilyen vagy. Nem kell nekem ennél se több, se jobb.
-Te vagy az életem. Mindenemet neked adnám. Szeretlek, szeretlek mióta először megláttalak, szeretlek most és szeretni foglak örökké. Azt akarom, hogy te légy a feleségem, a gyermekeim édesanyja, és te legyél az a személy, aki még öregen így ugyan úgy fog rám nézni , mint ahogy most. Imádlak Madi.-és megcsókolt.
-Én is imádlak Harry. És én is azt akarom, hogy te légy a férjem, a gyermekeim édesapja és hogy úgy nézz rám, mikor öreg leszek, mint ahogy most.
Hozzábújtam, és egymás karjai között aludtunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése