Tumblr Mouse Cursors

2014. augusztus 14., csütörtök

13.fejezet-A klip

Sziasztok. Meghoztam az új részt. Remélem tetszeni fog. Elég sok kihagyással írtam meg ismét, de a végére már sikerült újra visszatérnem. Igazából, nem is tudom, hogy mit kéne most írnom. Talán..áá nem tudom. Inkább zene: Faydee - Forget The World és Jencarlos Canela - I Love It  (ne is kérdezzétek, hogy honnan  jöttek elő ezek a számok, de régen szerettem őket, mivel fülbemászóak, szerintem legalábbis.)
Jó olvasást.
xoxo, Lau
És ők kilencen ebben támogatni fognak. De kik is fognak támogatni? Harry, Liam, Louis, Niall, Zayn, Perrie, El, Danielle és Molly. Ők a családom most már. 
Az emberek számára nagyom fontos, hogy igaz barátokra találjon, hiszen nélkülük elveszettnek és egyedül érezhetjük magunkat. Én már megtaláltam őket akkor, amikor Londonba visszaköltöztem, és sosem fogom elégszer megköszönni szüleimnek, hogy valóra váltották az álmaimat. Az, hogy Harryvel pedig együtt vagyunk, az szinte hihetetlen, még akkor is ha tényleg igaz, mert tényleg igaz. Eszmefuttatásomból telefonom csörgése zökkentett ki. A képernyőm feltűnt Justin képe és neve.
- Szia Kicsilány.
-Juju. Mizu?
-Azért kereslek, mert szeretnénk ma elkezdeni a kliped forgatását, ha neked is megfelel.
-Várj. Mi????? Hogy megfelel-e?? Tökéletes Justin. Őm..Harry velem jöhetne?
-Persze, akit csak akarsz.
-Köszönöm.
-Akkor délután 3-kor találkozunk. SMS-ben átküldöm, hogy pontosan hova is gyere.
-Oké. Puszi Juju.
 Miután leraktuk a telefont utána pillanatokon belül érkezett is az sms, és benne a forgatás pontos helyszíne. Az órára pillantottam ami éppen fél 12 mutatott. Úgy gondoltam ideje nekiállnom készülődni.
Szekrényemből kikaptam az egyik kedvenc nyári ruhámat és egy farmer dzsekit. Derekamra egy barna övet raktam, ezzel hangsúlyozva alakomat. Nyakamba pedig egy arany láncot akasztottam. Hajam lágy hullámokban omlott vállamra, sminket nem is raktam fel, hiszen majd ott a sminkes elkészíti, így késznek nyilvánítottam magam. Leszaladtam a lépcsőn és a konyha felé vettem az irányt. Feltűnt, hogy túl nagy a csend, ezért elkiáltottam magam.
-Dani..Itthon vagy?
Miután nem kaptam választ, rájöttem, hogy csak egyedül vagyok itthon. Hamar készítettem magamnak két szendvicset, amiket a bárpultnál el is fogyasztottam, hozzá pedig megittam egy pohár frissen facsart narancs levet. Az óra fél kettőt mutatott, ezért gondoltam felhívom Harryt, és elmondom neki a mai programunkat. Ő boldogan fogadta, és mondta, hogy 10 percen belül itt van nálam. Felfutottam a szobámba, és a barna kis táskámba elraktam minden fontos dolgomat-gondolok itt telefonra, iratokra, zsepire és pénzre is. A csengő hangjára lesiettem és ajtót nyitottam. A barátom állt ott, akit egy szenvedélyes csókkal fogadtam. Beinvitáltam a nappaliba és még egy kicsit beszélgettünk, majd 2 órakor elindultunk a helyszínre. A stáb, Justin és Scooter is ott volt már. Mosolyogva barátommal kéz a kézben indultunk el feléjük. Justin arcán megjelent az az átkozottul perverz mosolya. Volt egy sejtésem, hogy mire gondolhatott, de inkább nem kérdeztem rá. Megöleltem, Harryvel pedig lepacsizott.
-Akkor most illik gratulálni, hogy együtt vagytok, vagy inkább legyek perverz és menjek bele szaftos kis témákba?-mosolygott ugyanazzal az átkozott mosolyával, amit már olyan jól ismerek.
-Drága, kedves, édes, egyetlen, idióta, perverz Justin barátom. Most inkább fogd be és had kezdjem el a munkát, mivel tudod van aki dolgozni jött.-kacsintottam rá, és egy puszit nyomtam arcára, majd Harryt megcsókoltam,  és a sminkes felé vettem az irányt. Hamar végeztem és a végeredmény szerintem fantasztikus lett. Pont annyi sminket kaptam, mint amennyit szerettem volna. Mégiscsak a természetes mindig jobb, mint a mű. Justin elhozta a sytlistját, aki készített már nekem két szettet. Eltalálta ízlésemet, így nem is vitáztam vele, hogy miben szeretnék lenni. Bár a szoknyás szett jött be a kettő közül a legjobban, de a másik is jól nézett ki. A klip nagy részében ugyanis azt kell viselnem, hiszen akkor az utcán forgatunk. Elég durván hangzik, de estére már kész is volt a klip, már csak stúdió munka volt rajta. De azt mondták, hogy az legkésőbb a jövő hétre készen lesz. Elköszöntünk, és már indultunk is haza Harryvel. 20 percen belül már otthon is voltunk. Fáradtan mentem be a lakásba. A nappaliból hangokat hallottam, majd miután lábamról levettem Converse cipőmet megindultam az említett helyiség felé. Nem lepődtem meg a látottakon, csak a szokásos 1D-s este.  Louis éppen répát evett, Niall valamilyen, inkább nem is akarom tudni a tartalmát szendvicset evett, Liam és Dani egymással enyelegtek, Zayn pedig a tükör előtt haját cseszegette, és Louissal kiabált, amiért elvileg tönkretette remek művét. Nem bírtam ki, hogy ne nevetés nélkül köszöntsem drágaságaimat.  Mindenkinek adtam egy puszit, majd Harryvel leültünk a kanapéra, pontosabban és Harry ölébe ültem, és fejemet mellkasának döntöttem. Eléggé fáradt voltam, így nem volt kedvem mesélni nekik a mai napról. Megígértem, hogy holnap mindenképpen elmesélek mindent. Fogalmam sincs mennyi idő lehetett, de mikor felébredtem a szobámba találtam magam, mellettem pedig Harry szuszogott édesen. Tisztán emlékszem, hogy a nappaliban voltunk, és én még ott aludhattam el. Sikerült visszaaludnom, hála istennek, így csak reggel ébredtem fel a beszűrődő napsugarakra. Álmosan ültem fel, s ekkor tűnt csak fel, hogy Harry még alszik. Gondoltam felébresztem, így elkezdtem puszilgatni, majd kb. a századik puszi után fel is ébredt. Meglátott és rögtön megcsókolt. Annyira szeretem, hogy az már szinte hihetetlen. Kimásztunk az ágyból és reggelizni indultunk. Napi rutin. Csak a szokásos. Semmi új, semmi változatosság, csak ahogy már megszoktam, amikor velük reggelizem, vagyis szinte mindig.
-Nos drága hugicám, mesélj csak nekünk a tegnapi forgatásodról.
Gyorsan elhadartam nekik, hogy mi történt, majd szobám felé vettem az irányt. Hamar felkaptam magamra egy kényelmes cuccot, készítettem magamnak egy alap sminket, hajamat pedig kivasaltam. Ajtóm nyitódására lettem figyelmes, majd egy göndör fejet pillantottam meg. Odaszökkentem hozzá majd megcsókoltam. Vicces kedvemben voltam éppen, ezért elfutottam előle, egészen ki az erkélyig. Megtámaszkodtam az korláton, és rámosolyogtam. Közeledett felém, én pedig hátat fordítottam neki. Át
ölelte derekamat és a kilátást csodáltuk. Imádom nézni a várost. Egyszerűen rabul ejt. London a második szerelmem, és ezt nem is tagadom. Harry még mindig derekamat ölelte, fejét vállamra hajtotta, én pedig mellkasának dőltem. Csendben álltunk, de így is tudtuk, hogy mire gondol a másik. Ő törte meg a csendet talán a világon az egyik legszebb szóval, amit imádok tőle hallani.
-Szeretlek hercegnőm.-felnéztem rá, és megcsókolt. Bele mosolyogtam csókunkba, amit ő is megérzett és ő is elmosolyogott.
-Én is szeretlek hercegem.
Nem szoktuk egymást ennyire becézni, úgyhogy elnevettük magunkat, mégis tudtuk, hogy az érzéseink igaziak, valósak.
A mai nap lazulással telt. Igazából semmit nem csináltunk. A srácok X-boxoztak, mi pedig a csajokkal pletyiztünk.

*1 héttel később*
Telefonom csörgésére keltem. Ismeretlen szám. Ki az az elvetemült, aki ilyenkor hív?
-Halló. Madison Peazer vagyok. Kivel beszélek?
-Szia Drága. Scoo vagyok.
-Scoo, szia. Ne haragudj, de nem volt meg a számod, most majd elmentem. Mi a helyzet?
-Figyelj, elkészült a klip. Be kéne jönnöd, hogy megnézd. Esetleg ezt meg tudnánk oldani még a délelőtt folyamán?
-Őm. Hány óra van?
-Pár perccel múlt 9.
- Figyelj, összeszedem magam, felhívom valamelyik srácot, hogy vigyen el, és már ott is vagyok. Körülbelül 11-re beérek, ha neked, nektek az még jó.
-Okés kicsilány.
-Hé, Jus bent lesz?
-Ma épp igen, egész nap stúdiózik.
-Oké, köszi, akkor hamarosan. Puszi Scoo.
-Szia.
Beleléptem papucsomba, majd a fürdő felé vettem az irányt, bár majdnem átestem Maggien, a kiskutyámon. Ja igen Harrytől kaptam a 1 hónapos "évfordulónkra". Kis cukor falat. Igazából egy fehér kis gombóc, csak az orra fekete és a szeme. Nevét közösen adtuk neki. Nagyon hamar egyezségre jutottunk, hiszen
mindkettőnk szerint ez a név illik a mi kis manónkhoz a legjobban. Szóval a fürdő felé igyekeztem, hogy hamar rendbe szedjem magam. Hajamat kiengedtem, ami lágy hullámokban omlott le. Egy fehér farmert húztam fel. Hozzá felvettem egy barna felsőt, ami hátul kissé hosszabb mint elől, és váll részénél pedig átlátszó anyag van. Derek magasságában enyhén húzott, így még jobb feldobja az amúgy is érdekes felsőt.
Előkerestem egy kis kézitáskát, amibe beletettem minden szükséges dolgomat. Lábamra egy drabb, strasszkövekkel díszített cipőt vettem, és egy lógós fülbevalót raktam ékszerként. Késznek nyilvánítottam magam, ezért egyből rácsörögtem Zaynre, hogy vigyen el a stúdióba. Miért pont Zayn? Már elég régen beszélgettünk egy jót. Mondhatom, hogy ő a bátyám, az egyik. Hamar ide is ért, és el is dobott a stúdióba.
-Köszönöm, hogy elhoztál. Majd haza megyek taxival, menj csak a dolgodra. Gondolom akad most elég sok.
-Hé, Madison. Nincs dolgom, megvárlak. Utána beülhetnénk egyet valahova. Jó lenne már beszélgetni a hugicámmal.
Elmosolyodtam azon, ahogy hívott. "Hugicám". Egy cuppanós puszit nyomtam az arcára és már siettem is be az épületbe, ahol már Scoo várt rám. Bementünk egy szobába, ahol egyből elém raktak egy laptopot.
-Kész vagy Kicsilány látni milyen csodát hoztál létre?-derekamra simult egy kéz. Azonnal megfordultam és Justinnal találtam szemben magamat. Megöleltem és egy puszival köszöntöttük egymást.
-Most már igen. Vágjunk bele.
Durván 4 perces lett a klip, de szerintem visszaadja azt, hogy milyen is vagyok valójában. Semmi probléma nincs a srácok munkájával, fantasztikusan vágták meg. Megkaptam pendrivén és megbeszéltük, hogy majd olyan 2-3 óra fele töltöm csak fel a YouTube-ra, majd megosztom Facebookon és Twitteren is. Persze az utóbbi két oldalon Justin is meg fogja osztani, és megbeszélem otthon a srácokkal is. Elköszöntem és pár siettem is ki a parkolóba, hiszen ott várt rám Zayn. Behuppantam mellé és már indultunk is egy étterembe. Elég sokat időztünk itt, az óra  már fél kettőt mutatott amikor haza indultunk. Amúgy rengeteg mindent megbeszéltünk. Otthon egyből rohantam a laptopomért, és körém hívtam mindenkit aki csak ott volt. Még Molly-t is áthívtam, pedig szegény majdnem a város másik felében lakik, de azt mondta, hogy mindenképpen mellettem akar lenni, amikor feltöltöm az első videómat. Telefonon még beszéltem anyáékkal, hogy elküldöm nekik a linket Twitteren. Mindeketten azt mondták, hogy rendkívül büszkém rám már akkor is, hogy még nem látták a klipet, és tudják, hogy fantasztikus munkát végeztem. Emellett örültek, hogy Justinnal ismét minden a régi, és hogy vele dolgoztam együtt.
Eljött az idő. A klip már pillanatokon belül kikerül a nagyközönség elé. Picit izgultam, de Harry megnyugtatott. És kész. Fent van. Kint van Twitteren és Facebookon is. Harry, Niall, Louis, Liam, Zayn, Molly, Dani, El, Perry és Justin is megosztották. A nézettségi szint gyorsan emelkedett, ami eléggé meglepett. Sok embertől kaptam persze negatív véleményt, de a pozitív több volt, ami nagyon jól esett. Rengeteg privát üzenetem érkezett, melyben gratuláltak nekem. Hivatalosan is kimondom: ez volt éltem egyik legszebb napja.
(és aki telefonról olvassa, neki pedig itt van linkként: Madison Beer - Melodies vagy Madison Beer - Melodies (Lyric Video) )
Kérlek, hagyj valami nyomot magad után. Jól esne mér egy kis biztatás, hogy jól csinálom/csináljuk, amit csinálunk. Talán nem nagy dolog leírni a véleményedet, vagy segítséget nyújtani, hiszen igazából ez az első blogom-legalábbis nekem. Csak egy kommentet kérek azoktól akik elolvasták, semmi többet. (Na persze jól esne ha lennének rendszeres olvasóink is) Puszii, és előre is köszönöm, és most tényleg írjatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése