Tumblr Mouse Cursors

2014. július 12., szombat

10. fejezet-Enyém vagy

Sziasztok! Sajnáljuk tényleg, hogy ilyen sokáig nem hoztunk részt, de most itt van. Kicsit azért sokáig is dolgoztunk rajta -mind a ketten :D - de aztán végre sikerült nekem befejeznem :D 
Na szóval itt a kövi rész! :) Jó szórakozást! ;)
- zenék: Nicki Minaj - Va Va Voom , Sean Kingston - Rum And Raybans. -
Xx Sziszi
Lau

- Megígérem hogy nem fogod megbánni. Esküszöm. - suttogtam a fülébe, aztán finoman a fülcimpájára haraptam. Éreztem ahogy picit megfeszül a teste... Iszonyatosan szexi. Sokkal inkább mint akárki eddig. Ő teljesen más. Teljesen új. Ő az, akit én akarok, akit én szeretek..

*Madison  szemszöge*

Tudtam,hogy utánam fog jönni, ezért végül kinyitottam az ajtót. Beállt mellém a zuhanyban és én végig mértem testét. Egyszerűen tökéletes volt. Keze végig csúszott a hátamon és megállt a fenekemnél. megfordultam, így most háttal álltam neki. Keze egyre lejjebb csúszott, de engem nem zavart. Akartam Őt mindennél és mindenkinél jobban. Libabőrös voltam és remegtem. Nem azért mert fáztam volna, azért mert eluralkodott bennem a vágy. Nem csak bennem, benne is.
Aludtam már együtt Ryannel is, de ő sosem váltott ki belőlem ilyen érzéseket. Harry más, ő teljesen új, erre vártam már régóta és most megkaptam.
Nem láttam, de éreztem és sejtettem is,hogy Harry kicsit eltávolodott tőlem, de okát nem tudtam. Megfordultam és kezemet mellkasára tettem, de ő levette onnan és újra hátrált. Felé indultam, megcsókoltam, de ő kilépett a zuhanyból és a háló felé vette az irányt. Értettem a célzását és követtem. Hálóba érve láttam, hogy ott fekszik az ágyon és csak a takaró fedte előlem a testét. Odaléptem az ágy széléhez, de ő megfogta a kezem és az ölébe húzott. Legördültem mellé az ágyra, ő pedig hasára fordult, átölelt és fejét mellkasomra tette. Egy puszit nyomtam a fejére, amit ő egy lágy csókkal díjazott. Próbáltam a TV-re koncentrálni, de nem hagyta mert állandóan puszilgatott. Fölém mászott és megcsókolt. Dereka köré fontam lábamat. Egyre vadabb és vadabb lett csókunk. Hirtelen megfogta a combomat és levette a derekáról, így teljesen maga alá kényszerítve testemet. Egyre lejjebb vezette kezét és ezzel egy időben egész testemet csókokkal hintette be.  Már csak a csípőmnél volt rajtam a törölközőm, de Hazza hamar megszabadított attól is és kényeztetni kezdett. Kezeit finoman végigcsúsztatta az oldalamon majd mikor elért a csípőmhöz a lábaimat szétnyitotta és beférkőzött közéjük. Fejével odaférkőzött a két combom közé. Göndör fürtjei csikizni kezdték a lábam belső felét, miközben Harry apró puszikat hagyott a bejáratomhoz közel. Annyira rabul ejtett, egyszerűen nem tudtam kontrollálni magamat és egyre csak többet akartam. Kezemmel finoman beletúrtam fürtjei közé és szinte közelebb húztam a csiklómhoz. Ekkor Harry hirtelen megállt, felemelte a fejét és rám nézett gyönyörű smaragdzöld szemeivel. Én a kezemmel eközben megtámasztottam magamat hátul majd megszólalt.
- Akkor biztos, hogy... -kezdte el bizonytalanul mondanivalóját, de tudtam, hogy mit akar ezért a szavába vágtam.
- Igen Harry. Akarom. - lihegtem és hátrahajtottam a fejem mivel a göndörke vissza is rakta fejét a bejáratomhoz és óvatos puszit helyezett rá. Kezemet visszavezettem a hajába és óvatosan húzogatni kezdtem. Harry értette a célzást és nyelvével egyből elkezdte kényeztetni a csiklómat. Szabad kezemmel nem tudtam mit kezdeni ezért azzal a lepedőbe kapaszkodtam.
Aztán hirtelen megéreztem először egy, kicsivel később pedig két ujjat magamban. A számat kéjes nyögések folyamata hagyta el, miközben Harry egyre gyorsabban húzogatta ki-be ujjait. De még mielőtt a gyönyör szökőárként végigsöpört volna rajtam, a göndör kihúzta mindkét ujját, a fejét felemelte és visszamászott fölém.
-Baj van? - kérdezte félénken a barátom amíg az arcomat figyelte, mivel egy kicsit féltem hiszen nekem ez lesz az első, és nagyon jól tudom, hogy fájni fog.
- Én még nem ... én még szűz vagyok, Harry. - feleltem és becsuktam a szemeimet  és a fejemet pedig elfordítottam.
- Lassan csináljuk majd. - ígérte Harry érzelmektől fojtott hangon. - Lassan és óvatosan.
- Rendben. - feleltem eléggé önbizalmasan, hogy a barátom egyből fordított a helyzetünkön. Így lovaglóülésben voltam rajta és éreztem már, hogy teljesen készen áll a behatolásra.
Előrehajoltam és úgy fordultam, hogy a mellem az ő mellkasának nyomódott, az arca pedig a nyakamhoz.
Harry felült és én így beletudtam túrni a hajába, a fejemet pedig hátrahajtottam, hogy még jobban felkínáljam a mellemet az az imént kezelésbe vett.
Végül elvesztettem a türelmemet és hátradöntöttem a barátomat és ráfeküdtem megint ugyanabba a pózba, de ő egyből helyet változtatott és én kerültem alulra úgy, hogy az ő széttárt combjai közé kerüljek.
Korábban még sosem tapasztaltam, hogy ennyire elveszíthetem az uralmat az érzéseim felett. Az agyam és a testem mintha nem is az enyém lenne.
Harry csókjai közben, és ahogy a kezét a bőrömön éreztem, elveszítettem minden kapcsolatot a külvilággal.
Ahogy a szánk ismét összeforrt egy újabb, lélegzetelállító csókban, nem tudtam türtőztetni tovább magam, ezért a kezemmel oldalra nyúlva keresni kezdtem az óvszert.
Hirtelen elvált az ajkaimtól és lemászott rólam. Már éppen kérdezni akartam, hogy mi baj, amikor láttam, hogy felemeli a nadrágját és előveszi a hátsózsebből a gumit, amit aztán gondosan fel is rakott.
Nem tetszett, ahogy ott állt, még mindig az ágy mellett, ökölbe szorított kézzel, mintha csak viaskodna magával, nehogy újra megérintsen.
Én egy másodpercig sem vártam - nem kockáztathattam, hogy esetleg Harry meggondolja magát-, kiugrottam az ágyból, egyenesen a karjába. Átöleltem és még a lábamat is a dereka köré fontam. Harry mocorgott a lábam szorításában, és ahogy hirtelen kiengedte a tüdejéből a levegőt, a sóhajjal együtt a nevemet mondta. Kicsit lazítottam a szorításon és hagytam, hogy lejjebb csússzak, egyenesen rá a meredező keménységre. Valószínűleg az előbbi akció miatt, a behatolás a legkisebb nehézséget sem okozta.
- Nem, Mady, ne így.. Még ne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése