Tumblr Mouse Cursors

2014. július 31., csütörtök

12.fejezet-Emlékek?

Sziasztok. Itt is van az új rész. Elég furát írtam, érdekes gondolat vezetéssel, bár a végére összeállt a kép, hogy mit is akartam kihozni ebből a részből. Most annyira nem tetszik, ahogy megírtam Harry szemszögéből is a történetet, de sok kihagyás után nehéz is. Nos..én nem akarok többet mondani most, inkább szeretném hozni a megszokott zenéket: The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling és Basshunter - Saturday(egyik szám se mai, de ehhez a részhez pont illenek.)
Jó olvasást.
xoxo, Lau
Hamar átöltöztek, összeszedték a cuccaikat és már indultunk is kifele. A ház előtt egy kocsi várt ránk. Beszálltunk és már indultunk is a próba helyszínére.


Az épület előtt már várt rájuk Paul. Mivel engem még nem ismert, ezért Harry bemutatott neki. A srácok próbája fantasztikus volt. Nemsokára folytatják a turnét, szóval mostantól elég sok próbájuk lesz. Egyre jobban fáradtak el, de Paul még hajtotta őket. Egy pillanatra nem néztem oda, de egy nagy huppanást hallottam és kiabálást.
-Harry..Harry..jól vagy? Hé mondj már valamit.-Nialler nagyon megijedt. Ekkor már én rohantam fel a színpadra a barátomhoz, aki ott feküdt, feltételezem elájult. Leguggoltam hozzá, és a nevén kezdtem szólítgatni. Nem reagált, én pedig már könnyeimmel küzdöttem, végül elkiáltottam magam.-Hozzatok hamar hideg vizet.-Liam volt képes felfogni amit mondtam, és már rohant is vízért, amivel hamar vissza is ért, én pedig arcon locsoltam vele Harryt, mire ő magához tért.
-Mi történt?-kérdezte tőlem még eléggé fehér arccal. Bár elképesztően nézett ki még így is, hiszen göndör fürtjei most vizesen tapadtak arcára.
-Megcsúsztál és beverted a fejed és elájultál-mesélte Paul.
Feltápászkodott, megölelt és egy lágy csókot adott számra. Most már tényleg jól van. Ezután a próbának is vége lett, úgyhogy mehettünk haza, hogy kipihenjék ezt az eseménydús napot. Bár lelkünkre kötötte Paul, hogy pihenni fogunk és nem támadt véletlenül sem kedve Louisnak egy nagy ivós házibulihoz, de ezt szerintem ő sem gondolta teljesen komolyan, bár azért vicces volt, mikor Lou kivágta a szokásos hisztijét, hogy megint miért pont őt kell ilyennel gyanúsítani, mikor Zayn is ugyanúgy akar mindig bulizni. Hazafelé beugrottunk a boltba, és bevásároltunk piákból, vagyis ma este bulizni fogunk. Hazafelé már mindenki hívta a barátait, hogy este buli van, jöjjenek el. Én csak Mollynak szóltam,bár nem tudta, hogy hol van az 1D-ház, így megbeszéltük, hogy a Starbucksnál találkozunk. Hazzával indultam a megbeszélt hely irányába és már távolról feltűnt az én drága barátnőm. Nagyot nézett mikor meglátta, hogy Harryvel kéz a kézben sétálunk felé, bár tudtam, hogy ő örül neki a legjobban.
-Sziasztok.
-Molly, végre, jó újra látni-ugrottam a barna hajú barátnőm nyakába-kérlek, had mutassam be a barátomat, Harryt. Bár szerintem ez felesleges, hiszen úgyis tudod, hogy ki ő, de ő nem, szóval csak a formalitás kedvéért. Molly Harry, Harry Molly.
-Szia Molly, örülök, hogy végre megismerhetlek. Madison már sokat mesélt rólad, és tényleg igaza volt abban, hogy gyönyörű lány vagy és illenél Niall mellé.
-Héé mi? Mad..ez ugye most nem komoly? Én Niall Horan mellé? Á..ez hülyeség. És Harry..egyáltalán nem vagyok olyan szép, mint ahogy ezt elmondta Mady.
-Mo, de igen. Gyönyörű vagy. És ismerem Niallt, biztos vagyok benne, hogy tetszeni fogsz neki. Sőt, mikor már meséltem rólad nekik, már akkor felcsillant a szeme, hogy neki meg kell ismernie téged, szóval itt az alkalom. De szerintem induljunk is, és még vehetnénk pár üveg piát, mert Lou tuti megivott már Zaynnel párat, és elég sok ember fog még jönni, nem Harry?
-De..valahogy úgy. Vigyünk még pár üveg Jacket. Meg persze nektek, lányoknak is vihetnénk valami finomat. Az nem jó, hogyha csak mi leszünk fullon.
Ismét beugrottunk a nemrég elhagyott üzletbe és egy bevásárló kocsi piával lettünk gazdagabbak. Fogtunk egy taxit, Harry bediktálta a címét, majd pár perc múlva ott is voltunk. Segített kiszállni, majd a sofőr kezébe adta a pénzt. Bentről már hangos zene hallatszott, nélkülünk kezdték a bulit.
 Mikor beléptünk, megláttam, hogy valahonnan szereztek világítós festékeket is. Mindenki magára kent egy adagot. Egy lány nézett rám, akin már elég sok festék volt, és szerintem nagyon jól nézett ki rajta. Én is kedvet kaptam, hogy tele festékezzem magam, amit Harry bátran megengedett. Addig ő berakta a piákat a hűtőbe, és kevert valami koktél félét nekünk. Elég finom volt, meg itatta is magát, szóval még pár pohárral megittam belőle. Tartottam egy 
kicsi szünetet a piálásban és megkerestem Harryt és a táncolni húztam magammal. Már egyikünk sem volt józan, de még tudtunk magunkról. Szemben álltam vele, majd hirtelen fordított rajtam, így a hátam simult mellkasának. Átkarolta a derekamat és a zene ritmusára kezdtünk mozogni. Végül a táncolásból vad csókolózás lett, amit persze nem bántam, csak nem tudtam, hogyan kerültünk hirtelen a szobájába. Elkezdtem lehúzni róla a felsőjét, ami sikeresen landolt talán egy állólámpán, vagy lehet máshol, de legalább szabad volt a felsőteste, amit ismét csak elég jó érzés volt látni. Izmos kidolgozott, napbarnított és tetoválások fedik. Eszméletlen ez a fiú. Közel voltunk már ahhoz, hogy ismét megtörténjen a tegnap esti, de ekkor Louis robbant be a szobába és kezdte lehúzni rólam Harry, engem pedig Zayn vett a vállára és vitt le a lépcsőn, mondván, hogy buli van nem szex. Mikor végre letett a válláról a konyha felé vettem az irányt és kevertem magamnak egy elég ütős piát, majd úgy döntöttem, hogy a barátomnak is csinálok egyet. Kezemben a két piával kezdtem keresni Harryt, aki épp a DJ pultnál ökörködött DJMalikkal. Mikor meglátott, azonnal elindult felém, és  kivette a kezemből a piát és egy húzásra meg is ittuk, majd ahelyett hogy leraktuk volna a poharakat, fogtuk és eldobtuk, még jó hogy minden műanyag. Kezdett egyre jobban a fejembe szállni az alkohol, éreztem a hatását, de még teljes mértékben tudtam magamról. Elkezdtem táncolni, majd hirtelen valaki elkapott és megcsókolt. Éreztem, hogy néhány hajszál csikizni kezdett, innen tudtam, hogy Hazza az. Hozott még piát, hamar megittuk és folytattuk is a táncolást. Az alkohol teljes mértékben kiütött, de eszméletlen jó érzés volt. Felszabadultan buliztam a barátaimmal, a nővérem nem szívatott-gondolom ő is kiütötte már magát, vagy már Liammel az ágyban vannak, ami elég valószínű, mivel egyiküket sem láttam. A vendégek elmentek már, mi is lefeküdtünk aludni, bár fogalmam sincs, hogy voltam képes felmászni a lépcsőn.



Reggel iszonyatos fejfájára keltem, de semmi emlékem nem volt az estéről. Nem tudtam, hogy hogyan jöttem el az ágyig, nem tudom hogyan jöttem fel a lépcsőn, és azt sem, hogy hogyan kerültek le rólam a ruháim. Semmi ruha nem volt rajtam, még fehérnemű sem. Minden valahol a szobában volt szétszórva. Magam köré tekertem a takarót és összeszedtem a ruháimat, majd a szobához tartozó fürdőbe vettem az irányt. Kár volt tükörbe néznem. A fejem katasztrófa volt. Másnaposság -Madison Peazer: 1-0. Éljen. A hajam kócos volt, a sminkem elkenődött, mindenemet festék borította.Fehérneműben mentem le a konyhába. Elég szörnyű látvány fogadott, de nem tudott érdekelni, mivel a fejem még mindig sajgott. Az asztalnál Liam ült.
-Jó reggelt.-köszöntött, bár ő sem volt túl jól, pedig ő nem is ivott a veséje miatt.
-Fájdalomcsillapítót.-nyögtem ki, majd leültem, és a fejemet a kezemre hajtottam a fejem. Liam elém tolta a kért gyógyszert és egy pohár vizet. Hamar bevettem, majd ismét visszatértem az előző helyzethez. Louis hasonlóképpen nézett ki, mint én.
-Gyógyszert, most, vagy meghalok.-másnaposan olyan kedves. Liam neki is a kezébe adta, majd ő is ugyanúgy tett, mint én. Lejött Niall is, de ő inkább a hűtő felé vette az irányt, majd egy üveg Nutellával és pár zsemlével a kezében leült és enni kezdett.
-Niall, hogy bírod megenni?-értetlenkedett Louis.
-Naa, a Nutella finom. De amúgy, én nem vagyok annyira szarul, mint ti. Ezért én vagyok az okos. Igyál, de egyél is közben, hogy legyen mi felszívja az alkoholt.
-Maradj már, ez nem okosság, csak mindig hív a hasad Szöszi.
Harry is lejött hozzánk, de ő sem nézett ki valami fényesen. Csak egy Clavin Klein fekete alsónadrág volt rajta, haja kócos volt és elfeküdte,kezeivel szemét dörzsölgette, majd végül ő is leült. Meglátta, hogy Niall képes enni, úgyhogy inkább felállt, bevett egy gyógyszert és a nappaliba feküdt le a kanapéra, mondván,hogy ha végig kell néznie ahogy Niall eszik, ő elhányja magát. Már mindenki lent volt, kivétel Zayn és a lányok, vagyis Perrie, El és a nővérem. Ők együtt totyogtak le a lépcsőn. Zayn haja össze-vissza állt, a lányokon hasonló mennyiségű ruha volt, mint rajtam, sminkjük elkenődött, és mindenüket festék borította. Mindegyikük vett be egy-egy gyógyszer, majd leültek közénk. Zayn elég szarul nézett ki, kezére hajtotta fejét, és próbált egyben maradni, bár elég nehezen ment neki, mivel mellette evett Niall. Végül felállt és a fürdőbe vette az irányt, és a hangokból ítélve kidobta a taccsot. Visszaült közénk, és egy kicsit már jobban nézett ki. Arca visszanyerte eredeti színét, bár haja még mindig össze-vissza állt. Louis kezdeményezett beszélgetés, mire Harry is bejött. Megfogta a derekamat, felállított, és visszaültetett az ölébe. Most már mellkasának dőlve próbáltam emlékezni, több kevesebb sikerrel persze.
-Emlékek?
-Louis, ezt te sem gondolod komolyan, ugye?-Liam a bölcs.-Hogy lennének emlékeik, ha most így néznek ki: Nekem vannak,de ugye én nem ittam. De amúgy voltak eléggé vicces dolgok, bár lehet nem akartok mindent látni.
-Várj.Mi van? Ugye nincsenek képek, vagy videók?
-Ooo, dehogynem. Csináltam néhányat. Bár előbb el kéne takarítani, mert Paul megöl minket, ha meglátja ezt, szóval nem érdekel, hogy mennyire vagytok szarul, de álljunk neki, utána meg mehet mindenki még aludni vagy megnézzük a tegnap esti műveteket. Bár lehet jobb lenne meghagyni mondjuk egy esti mozinak.
-Oké, álljunk neki. Jobb a békesség. Csajok hamar öltözzetek fel, meg szedjétek le magatokról a festéket, aztán tietek a konyha, addig mi összeszedjük az üvegeket mindenhol. Utána mi is megfürdünk, addig ti meg felmostok, meg eltüntetitek a többi szemetet. Ez így okés?-most az egyszer Louis okosat mondott.
-Oké, na menjünk akkor. Jó munkát srácok.

*Harry szemszöge*

Reggel éreztem, hogy aki eddig mellettem aludt, az most kimászott mellőlem. Ajtó csukódásra ébredtem fel. Nagy nehezen kinyitottam a szemem, majd sikerült ülő helyzetbe tornáztam magam. Kimásztam az ágyból, bementem a fürdőbe, de megijedtem a saját tükörképemtől is. Lementem, de ekkor már szinte mindenki lent volt. Bevettem egy gyógyszert és inkább kimentem, mert képes lettem volna elhányni magam, ha végig kell néznem, ahogy Niall eszik. Lefeküdtem a kanapéra, majd nem sokkal később Zayn és a lányok is lemásztak. Mindenki elég szarul nézett ki. Louis kérdésére én is bementem közéjük és Madyt az ölembe ültettem.
-Emlékek?-Louis a lehető leghülyébb kérdést tette fel. Hogyan lenne emléke valakinek is, amikor mindenki totál kiütötte magát, kivétel Liam. Ő volt az egyetlen aki értelmes választ nyögött ki.
Liam szerint hamar ki kéne takarítani, mert Paul megöl ezért minket. Elmondta az ötletét, a lányoknak és nekünk is tetszett, úgyhogy hamar neki is estünk. Legalább 20 üres piás üveget szedtünk össze, és elég sok műanyag poharat. Szerencsére nem törtünk össze semmit sem. Zayn elrakta a DJ pultot, Liam pedig kitárt minden nyílászárót. Ezután cseréltünk a lányokkal, akik hamar felmostak és amit kellett elmosogattak, ezután még mindenki visszafeküdt aludni. Paul hangjára ébredtem fel. Már megint kiabált, talán a szomszédok köptek, bár az lehetetlen,hiszen mindenki velünk bulizott.Újra kimásztam az ágyból, és a nappali felé indultam, de a lépcsőn beleütköztem a menedzserünkbe.
-Harry...beszélnünk kell.-már tudom, hogy ilyenkor valami komoly dologról lesz szó, és most félek, hogy Madisonnak is köze van hozzá.
-Oké, miről van szó?
Paul nem szólt semmit, csak kezembe adott egy szennylapot, aminek címlapján ott voltunk.
-A kurva életbe már. Nem igaz, hogy nem tudok egyszer elmenni úgy, hogy ne legyek másnap címlapon. Paul, ugye ezt megtudod oldani? Sajtótájékoztató?
-Nyugi, valamit kitalálok. De szerintem holnap kéne tartani egy sajtótájékoztatót, ahová elhozod őt is.-és Madyre mutatott.
-Oké, beszélek veled. Bár ezt az egészet nekünk is át kellene beszélnünk.
-Rendben, én most megyek, majd akkor hívlak később.
Lepacsiztam menedzserünkkel és a szobám felé vettem az irányt. Az ajtóban megláttam a csodálatos barna hajú lányt, akinek sikerült elcsavarnia a fejemet kevesebb mint 1 hónap alatt, bár nem bánom, mert szeretem, és már ő a mindenem.
-Mady, beszélnünk kell.

*Madison szemszöge*

-Mady, beszélnünk kell.- oké ez most eléggé megijesztett, hisz a kezében ott volt egy újság.
-Címlapra kerültünk, ugye?
-Igen, de honnan tudod?
-Nem tudtom, csak sejtettem, tegnap már volt egy ilyen sejtésem, hogy ezt nem ússzuk meg.
Szomorú voltam kicsit, hiszen ez eléggé durva, hogy egyszer megyünk el az utcán kézen fogva, máris lekapnak minket. Tudom, most már egymásnak is ki kell mondanunk azt, amit idáig csak halogattunk. Végig ott volt a levegőben, mégis féltem, hogy ő nem akarja már talán. Én szeretem, Ő a mindenem most már.
-Mad,kérdeznem kell valamit. De félek a válaszodtól.
-Harry, nem kell, ha nem akarod. Én nem erőltetem.
-Kicsim...én akarom. Szóval...lennél a barátnőm?-fejét lehajtotta, bár így is láttam, hogy enyhén elönti a pír.
-Harry. Erre a kérdésre várok,amióta ismerlek már. Igen, igen, igen. Leszek a barátnőd.
Nyakába ugrottam és szenvedélyes csókkal jutalmaztam barátomat. Igen, most már végre az enyém, és csak az enyém. Kéz a kézben mentünk le a konyhába. A többiek hangos "húúú"-zásba kezdtek. Ezek szerint mindenki örül nekünk.
-Srácok holnap elvileg sajtótájékoztató lesz, emiatt a szennylap miatt. Meguntam már, hogy állandóan kavarnak velem kapcsolatban. Bár most legalább nagyjából igaz amit írnak, de jobb lesz tisztázni, és persze Madynek sem tette olyan jót, hogy ilyenekbe keverik bele.
-Hazza, nyugi már. Nem lesz baja, nagylány már. Tudjuk, hogy félted őt, de akkor is. ez előbb vagy utóbb de kiderült volna.
El sem hiszem, hogy ilyen barátaim lettek. Ők azok, akik mindig félteni fognak és mindig vigyázni akarnak majd rám. Ez hiányzott nekem Magyarországon. Szerettem az ottani barátaimat is, de ott nem kellett megvédeniük semmitől. Ott nem kezdtem el az énekes pálya felé kacsingatni. Ott csak éltem az életemet nyugisan, vagyis annyira nyugisan amennyire tudtam. Kerültem a feltűnést. Nem nagyon jelentem meg annyira sok eseményen, mert tudtam, hogy hasonlítok a nővéremre, és aki őt ismeri, az engem is fel fog ismerni, én pedig nem akartam ottani kis celeb lenni. Ezért is akartam visszajönni, és sikerült is. Most már elkezdtem építeni a karrierem. Énekes leszek. És ők kilencen ebben támogatni fognak. De kik is fognak támogatni? Harry, Liam, Louis, Niall, Zayn, Perrie, El, Danielle és Molly. Ők a családom most már.
Kérlek, hagyj magad után kommentet, és mond el a véleményed. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése