Tumblr Mouse Cursors

2014. július 18., péntek

11. fejezet- A mindenem vagy

Sziasztok. Meghoztuk az új részt. Ezen is ketten dolgoztunk. De most már vissza fog térni az eredeti felállás, és nem írunk ennyire vegyesen. Nem szeretnék sok mindent hozzáfűzni a részhez, vegyes események történnek benne. Talán várt vagy váratlan eseménnyel is találkoztok, de az események történnek, a történet játszódik, az ötletek jönnek és egyre közelebb érünk a végkifejlethez. Nem arról van szó, hogy lassan itt a vége, az még nagy-nagyon messze van. De nem is fecsegek feleslegesen többet, inkább mondom az általam ajánlott zenéket. Ma hoztam nektek egy covert egy magyar bandától, tőlük már egyszer volt egy számuk, nagyon szeretem őket, és szerintem fantasztikusak és igen..Maykee..:3 egy élmény volt vele élőben is találkozni egyszer. :) Remélem ez sikerül még :) De nem csak egy feldolgozást hoztam, hanem egy másik magyar együttestől is szeretnék nektek megmutatni egy számot, ami remélem elnyeri a tetszéseteket. :) szóval :
MDC - What Makes You Beautiful (One Direction cover) és ByTheWay - Sosem múló nyár 
Tomboljon még az a sosem múló nyár ;) és ne csüggedjetek, még messze van szeptember..:D
xoxo Lau
Szsiszi

 Harry mocorgott a lábam szorításában, és ahogy hirtelen kiengedte a tüdejéből a levegőt, a sóhajjal együtt a nevemet mondta. Kicsit lazítottam a szorításon és hagytam, hogy lejjebb csússzak, egyenesen rá a meredező keménységre. Valószínűleg az előbbi akció miatt, a behatolás a legkisebb nehézséget sem okozta.
- Nem, Mady, negy.. Még ne.

*Harry szemszöge*

Mady a szorításán kicsit lazítva lejjebb csúszott, egyenesen rá a merevedésemre. Eléggé nedves volt már így könnyem belé tudtam hatolni, de azért figyeltem a reakcióját, mert féltem, hogy esetleg fájni fog neki.
- Nem, Mady, ne így.. Még ne. - suttogtam a fülébe, de a testem teljesen mást akart mint az agyam. Mindkét kezemet lecsúsztattam a fenekére, erősen megmarkoltam azt majd kicsit feljebb húztam, hogy ne menjen bele egyből az egész, mivel éreztem, hogy nagyon szűk és biztos fájna neki. Végül nem bírtam tovább és lefektettem az ágyra óvatosan.
Először nem is igen mozogtam, de ahogy figyeltem az arcát egyre jobban veszett el az élvezetben. Aztán finoman teljesen belé hatoltam majd óvatosan visszahúzódtam és ezt a mozdulatot ismételtem meg még párszor.
- Fáj? - kérdeztem visszafojtott hangom. Először nem válaszolt csak csukott szemmel élvezkedett tovább, de aztán orrommal finoman megböktem az állát.

*Mady szemszöge*

Azt akartam mondani, hogy nem, egyáltalán nem fáj, mert tudtam, hogy Harry ezt szeretné hallani. De nem akartam és nem is tudtam volna a szemébe hazudni neki.
- Kicsit. De nagyon kellemes fájdalom. Többet akarok belőle. Többet akarok belőled. - mielőtt azonban azt mondhatta volna, hogy álljunk meg, számat az övére tapasztottam, a nyelvünk ismét vad táncba kezdett, a minimális fájdalom pedig hirtelen élvezetté vált. Harry hirtelen leállt a pici döfésekkel mire szétvált az ajkunk.
Nem bírtam tovább ezért én cselekedtem.  A csípőmet óvatosan feltolva szinte Harry teljes mérete bennem volt mire hátrahanyatlott a fejem és nagyot sóhajtottam. Aztán már nem álltam meg. Elkezdtem a csípőmet ütemesebben mozgatni. Felnéztem és újra a látványt csodáltam: milyen szép ez a fiú, erős, a mellkasa napbarnított, a karja izmos, a csípője keskeny és azok a tetoválások szinte mindenütt a testén. Egyszerűen nem tudtam semmi másra figyelni, csak Rá. Káprázatos ez a fiú és engem magával rántott a felhők fölé ahol együtt szárnyaltunk. De aztán gondolatmenetemből barátom hangja zökkentett ki.
- Lassabban! - szólalt meg reszelős hangon. - Lassabban kell csinálnunk.
Talán akkor jobban alkalmazkodtam volna hozzá, de én pont az ellenkezőjét akartam. Gyorsan és hevesen.  Meg akartam tudni, milyen az mikor Harry elveszti maga fölött az uralmat... és érezni akartam, hogy mindez miattam történik.
Azt akartam, hogy Harry mindent felejtsen el - mindent, azt leszámítva, hogy mennyire vágyik rám, akar és kíván.
- Nem akarom lassan - feleltem.- Téged akarlak! Mindenestül.
Felemeltem a csípőmet és kényszerítettem ,hogy többet adjon magából , utána pedig képtelen voltam visszatartani az elképedt sóhajt, ahogy megéreztem a testembe hatoló tömeget.
- Innen már nem tudunk visszafordulni-figyelmeztetett Harry.
- Nem is akarok visszafordulni - suttogtam. Szorosabban öleltem a nyakát. Harry a nyakamat csókokkal hintette be, majd áttért ismét a számra. Nyelve vad táncot járt az enyémmel. Néha még kicsit fájt, de ez a fájdalom az, amit sosem fogok megbánni, és őszintén ki ne élvezné mikor egy ilyen fiú okozza, mint Hazza. Dereka köré fontam a lábaimat, hogy még inkább érezzem őt. Kezemet nyakáról átvezettem kidolgozott, izmos felsőtestére, és simogatni kezdtem. Mélyről feltörő, rekedtes sóhaj hagyta el száját. Körmeimet hátán húztam végig. Sikítani akartam, de ő csókjával tompított rajta. Közeledett a vég. Éreztem, hogy nem sokáig tudom már tartani, de miatta még muszáj volt.
-Harry....
-Tudom kicsim, de még egy picit, csak egy kicsit kérlek még.
Kicsiket bólintottam és élveztem ahogy mozog és engem egyre közelebb juttat ahhoz a ponthoz. Éreztem, hogy testemet elönti a melegség. Fejemet hátra hajtottam, hátam ívben feszült meg. Csak a nevét tudtam mondani. Mondani? Inkább sikítani. Elmentem. Párat lökött még magán,majd férfias nyögés hagyta el száját. Ő is elment, nem csak én. Fáradtan gördült le mellém, közel húzott magához, ránk húzta a takarót és úgy ölelt át mint egy plüss mackót.
-Ugye nem fájt annyira?-bűnbánóan kérdezte, láttam rajta mennyire fáj neki, hogy nekem talán fájdalmat okozott ezzel.
-Pont annyira fájt, hogy jó legyen.Ne félj. Tökéletes volt. Jobbat el sem képzelhettem volna.-arcom amúgy is kipirult volt, de most még inkább égett.
-Szeretlek, mindennél jobban szeretlek.
Elmondhatatlanul jól estek a szavai. Egy kósza könnycseppet elmorzsoltam szemem sarkában, de ezt ő nem láthatta, de ha igen, akkor is csak öröm könny volt. Lágy, szeretettel teli csókot adtam neki.
-Én is szeretlek. Köszönöm, hogy vagy és vigyáztál és vigyázni fogsz rám. A mindenem vagy.
Talán hihetetlen, hogy ilyen rövid idő alatt ennyire meg tud szeretni valakit az ember. De ez szerelem volt első látásra. A repülőn láttam meg, és már ott beleszerettem, pedig akkor még nem is tudtam, hogy ki ő, és nem is láttam teljes arcát, de a göndör fürtjei már akkor rabul ejtettek, és elterveztem magamban, hogy megszerzem magamnak az a fiút. És most itt fekszik mellettem. Engem ölel és az én nyakamba szuszog bele édesen. Nem tudtam aludni, csak néztem, hogy mennyire tökéletes fiú lehet az enyém. Álmában el-el mosolyodott, ekkor halványan, de megjelentek gödröcskéi. Eszméletlen volt. Végül elnyomott engem is az álom.


Fogalmam sincs hány óra lehetett. Még az igazak álmát aludtuk volna,de valaki volt olyan kedves és közénk ugrott. Várjunk...közénk? Igen..itt maradt velem, és nem hagyott itt azután, hogy megkapott. Tudtam, hogy otthon vagyok, az ágyamban. De akkor ki volt az akitől ilyen kellemes ébresztést kaptunk? Danire tippeltem.
-Dani...az isten szerelmére...hagyj már aludni..még hajnal van...nekem aludnom kell..menj már ki.
Hasamra fordultam, és a fejemre húztam a párnám és a takaróm is, azonban mindkettőt lehúzták a fejemről. Meghallottam az ismerős visítást...Louis. Kinyitottam szemem és szemben találtam magam vele. Egyik kezében egy répa volt amivel most hadonászott és visítozott.
-Harry...te..te..te megcsaltál? Hogy merészelted? Szakítok veled. Soha többet ne keress.-igen, a Répasrác megint játszotta a sértődöttet.
Louis kiabálására megjelent a többi srác is az ajtóban.
-Vas happenin'?-kiabálta Zayn-Ohohohooooo...asszem itt este műsor volt. Harrykém mit csináltál?-annyira jó fejek a srácok, de tényleg. A fejemre húztam a takarót, hogy ne nézzék a vöröslő arcomat. Harry hangjára kaptam fel a fejem, nem is a hangjára, hanem a kijelentésére.
-Zayn, csak a BARÁTNŐMmel voltam.
Lehúztam fejemről a takarót, és eléggé meglepett fejet vágtam, mert mindenki nevetni kezdett rajtam, majd Hazza apró puszikat adott a számra, ami lágy csókba fordult át. Louis és Niall a nemlétező könnyeiket kezdték törölgetni és áradoztak, hogy mennyire édesek vagyunk. Dani is megjelent az ajtóban, és ő is csatlakozott a két áradozóhoz, de tudtam, hogy még vár rám emiatt egy jó kis fejmosás..alig várom már. Biztos papolni fog arról, hogy vigyázzunk és védekezzünk, mert nem kellene, hogy 18 évesen terhes legyek. Nagyon szeretem a nővéremet, de néha túlzásba esik a féltéssel. Nagy nehezen kimásztam az ágyból, magamra tekertem a takarómat, összeszedtem a szétszórt ruháimat, kiszedtem tisztákat a gardróbból és a fürdőbe mentem. Hamar magamra kaptam ruháimat, hajam kicsit kócos volt, ujjaimat végighúztam benne és egy laza kontyba kötöttem fel, lábamra pedig fehér converse cipőt húztam. Visszamentem a szobámba, 
addigra már Hazza is felült, de feltételezem, hogy ruha nem volt még rajta. Csípője köré tekerte a takarót, ő is összeszedte a ruháit és a fürdőbe vonult. Hamar felöltözött és már jött is vissza. Nialler hasa hangosan jelezte, hogy enni akar. Persze mindenki nevetett csak. A haspók már tárcsázott is egy számot- gondolom a Nando's-t-és rendelt is kaját. Nem sokkal később már a nappaliban ülve ettük is az ízletes ételt. A srácokat hívta a menedzserük, Paul, hogy próbára kell menniük. Harry megkért, hogy menjek el velük, persze nem tudtam visszautasítani. Az 1D házig gyalog tettük meg az utat. Én Hazza kezét fogtam, nővérem pedig Liam mellett sétált. Rossz érzés volt bennem,féltem, hogy másnap már az újságok címlapján fogunk szerepleni, de nem nagyon érdekelt, mivel azzal a fiúval voltam, akit mindennél jobban szeretek, és aki mindennél jobban szeret viszont, és ez minden rossz érzést kivert a fejemből. Szeretem Harryt és ezt a többiek is látják, és örülnek neki, hogy boldog végre, mert elmondásuk szerint sokáig csak egy-egy éjszakára kellettek neki a lányok, de most más lett. Louis elmondta, hogy amikor leszálltunk a repülőről és odament hozzájuk, akkor csak vigyorgott, mint a tejbe tök és nem értették, hogy mi a baja. Aztán otthon elmondta nekik, hogy látott egy gyönyörű lányt, és ő egyből beleszeretett, pedig nem is tudta még a nevét sem. Aztán este mikor csengettek, és meglátott engem egyszerűen nem jutott szavakhoz. Miután elmentünk egész este csak rólam áradozott. A szívemet melegség töltötte el. Eszembe jutottak ezek a szavak és Harry arcára egy nagy cuppanóst puszit adtam. Mintha mi sem történt volna mentünk tovább, végül megérkeztünk. Hamar átöltöztek, összeszedték a cuccaikat és már indultunk is kifele. A ház előtt egy kocsi várt ránk. Beszálltunk és már indultunk is a próba helyszínére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése